درباره شرکت توسعه مسکن تهران

درباره ما

شرکت توسعه مسکن تهران

فعالیت شرکت توسعه مسکن تهران (سهامی خاص) با شماره ثبت 11533 در تاریخ 14/05/1374 با بهره‌گیری از دانش فنی مهندسان مشاور و کارشناسان داخلی و رعایت کلیه ضوابط و معیارهای علمی و مهندسی با اجرای طرح‌های بزرگ مسکونی، اداری و تجاری آغاز شده و اکنون با استفاده از نیروهای متخصص و مجرب و بکارگیری ماشین و تجهیزات پیشرفته، کماکان با اجرای طرح‌های انبوه سازی ادامه دارد.
مأموریت اصلی این شرکت ارائه خدمات و فعالیت‌های انبوه سازی بویژه در راستای فرمان حضرت امام خمینی (ره) و تشکیل حساب (۱۰۰) امام (ره) در جهت ساخت مسکن برای اقشار کم‌درآمد و محروم جامعه می‌باشد، که همواره در انجام مأموریت‌های خود با بهترین کیفیت و کوتاه‌ترین زمان با رعایت ضوابط و استانداردهای فنی و مهندسی، اصول و ضوابط ایمنی، استفاده بهینه از منابع در اختیار در قالب نظام کیفی حاکم بر شرکت را مدنظر دارد. این شرکت با التزام به رعایت مسائل فرا قانونی، اخلاق و شئونات اسلامی برای نیل به اهداف خیرخواهانه و مقدس شرکت به دلیل انتصاب سازمان به بنیان گذار جمهوری اسلامی، مقام معظم رهبری و نهاد مقدس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و حساب ۱۰۰ امام (ره) و حرکت به سوی اسوه و الگو شدن در بین سازمان های مشابه از طریق ایفای مقتدرانه، افتخار دارد تا با بهره گیری از دانش تخصصی روز، متخصصین مجرب و مجریان ماهر، کیفیت تولیدات خود را با ذائقه خریداران با سلیقه، همسو نموده و بر رضایت آنان بیفزاید.
شرکت توسعه مسکن تهران تا کنون موفق به اجرای بیش از .................. مترمربع زیر بنا با بالاترین کیفیت بوده و توانایی اجرایی بیش 000ر150 مترمربع زیر بنا را به طور همزمان دارد.

منشور اخلاقی:

  • پایبندی به مقررات و تعهدات
  • عدالت و انصاف
  • ‌حفظ کرامت انسانی
  • رعایت حقوق اجتماعی

موضوع و زمینه های فعالیت

شرکت توسعه مسکن تهران

مطالعه، بررسی و تهیه هرگونه طرح جهت مجتمع های مسکونی، تجاری، اداری، فرهنگی، ورزشی، آموزشی و یا هر نوع پروژه ساختمانی در داخل و یا خارج کشور متناسب با نیاز جامعه و اجرای آن ها به طور مستقیم و یا در قالب قراردادهای پیمانکاری، مشارکت و یا هرگونه قرار دیگر با اشخاص حقیقی یا حقوقی اعم از خصوصی، دولتی یا عمومی غیر دولتی و یا شرکتهای وابسته به آنها و ...

آماده سازی اراضی.

طراحی و انجام کلیه خدمات مشاوره ای و همچنین اجرای پروژه های ساختمانی، صنعتی، تاسیساتی و شهر سازی، راه سازی، احداث شهرک ها، تولید انبوه مسکن و هر گونه پروژه عمرانی.

انجام معامله و انعقاد قرارداد و انجام مطالعات مهندسی، صنعتی و مدیریت صنعتی، خرید خدمت از سایر موسسات تخصصی، انعقاد قرارداد های داخلی و یا خارجی و خرید و فروش مواد و مصالح و ماشین آلات و تجهیزات ساختمانی، راه سازی و تاسیساتی از منابع داخلی و یا صادرات و واردات، سرمایه گذاری و مشارکت در سهام شرکت ها اعم از شرکت های پذیرفته شده در بورس و یا سایر شرکت ها.

انجام تحقیقات و یا حمایت مالی از تحقیقات سایر موسسات و فراهم نمودن سایر امکانات لازم.

با اسکن کد روبرو از طریق موبایل می توانید کلیه اطلاعات تماس با شرکت توسعه مسکن را در تلفن همراه ذخیره نمایید.

جهت بزرگنمایی کلیک کنید

پیوندهــای مرتبط

آدرس

تلفن تماس

شبکه های اجتماعی